2015. december 26., szombat

Téli szünet???!

Mindenkinek kívánunk békés ünnepeket, jó pihenést, örömteli együttléteket! 
Kicsit most mi is kivonódtunk a forgalomból, idén a kecskékkel együtt téli szünetre mentünk. Terveink között nagy alvások és nagy játszások szerepeltek. Ám ahogy a kecskék nem tudtak teljesen elapadni karácsonyra, és még négy naponta bizony meg kell fejni némelyiket, úgy én is vakaróztam délre a semmittevétől :)smile hangulatjel. Hiányoztak a sajtok, a munka, az értelmes tevékenykedés. Olvastam persze, meg aludtam, meg családot látogattam, de bizony mégis vakaróztam - így aztán fogtam a maradék sajtjaimat, és leviaszoltam őket. Gyönyörűek lettek, és én is boldog voltam. :)
Mert boldogok a sajtkészítők :)

smile hangulatjel Mert boldogok a sajtkészítők :)grin hangulatjel

Nincsenek megjegyzések: