2014. január 20., hétfő

Kecskecomb :)

Ha érdekel valakit kecskecomb, ma vágtunk néhányat a tavalyi kicsikből, akik nem nőttek túl nagyra, mert tesósok voltak. 2.500 Ft / kg, számlaképes, hivatalos. Holnap reggel lefagyasztom, addig kérnék visszajelzést privát üzenetben! Szívesen adok hozzá kipróbált receptötleteket is! És ne higgyetek a híresztelésnek - a kecskehús nem száraz! Pláne ez még fiatal!
Az én kedvencem a sült, amikor minden fűszert, ami van itthon, rászórok, de legfőképpen borsot, fokhagymát és köményt! De pácoltam már fűszeres tejfölben is, és utána wokban kisütöttem kis, érme nagyságú darabokban. Klasszikus a pörkölt, de van paradicsomos - babos változat, cipóban tálalt becsinált leves, soroljam? :) Nagggyon fincsi! 
És kérem, akinek fintoroghatnékja van, vegye számításba: a kecske haszonállat, és a hiperekben vett, agyonantibiotikumozott, agyonvegyszerezett hús sem a habszivacs tálcán nőtt, azt is egyszer levágták. Csak életében nem volt olyan boldog, mint a háztáji, természetes tartású állat. Nos, amit megeszel, az Te leszel.
 Én döntöttem - a magamé mellett.  

Nincsenek megjegyzések: