2014. február 2., vasárnap

Játsszunk! - Kecsketippmix :)

Lassan célegyenesbe érnek a kecskék, itt az ellési idő. :)
Arra gondoltam, hogy február lévén - van egy kis időnk játszani. :)
Játsszunk találgatósdit! :D
Két dologra lehet tippelni:
1. Az első megszületett gida (vagy gidák) nemére (tehát pl.: "egy gida lesz az első, aki fiú lesz", vagy "ikrek lesznek és vegyes neműek", stb)
 ÉS/VAGY
2. Az első anya kilétére a felsorolt lehetőségek közül:
-Főnökasszony
-Őzi
-Tarka
-Nagybarna
-Kincső
-Csucsuka
-Kisfehér
-Kece
-Vica
-Petra
-Emma
-Cofika
(tehát pl.: "szerintem először Kece fog elleni")
Tudomásom szerint ők a bepároztatott anyák, apuka a neves Balambér úr.
A tippet kommentben kérem - vagy a jelen bejegyzés kommentjeként, vagy a facebook oldalon kommentben. De ha valaki nem szeretné nyilvánosan megtenni a tippjét, üzenetben vagy mailben is elfogadom. :)
A nemeket eltalálók között kisorsolom a lehetőséget, hogy ki nevezheti el a megtippelt gidá(ka)t.DE minden helyesen tippelő mindenképpen nyer 25 dkg - általa választott ízesítésű - kecskesajtot és hozzá fél liter joghurtot. Az első anyát kitalálók ugyanebben a nyereményben részesülnek, kivéve az elnevezést.
Ahogy az első gida megérkezett, lezárul a játék, tehát aki játszani szeretne, minél előbb adja le a tippjét, mert bármelyik pillanatban érkezhetnek  kicsik!
Lássuk, kik lesznek a szerencsés nyertesek :D

5 megjegyzés:

timke írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
timke írta...

nagybarna és vegyes ikrek

Lidike írta...

Jöttem kecsketippmixelni :)
- az első anya szerintem Csucsuka lesz (az autómat is Csucsunak hívják :D)
- és egy lánykát hoz világra
Nagyon várom a fejleményeket!
Az én kettőm április elejére van előjegyezve, úgyhogy én még addig izgulhatok :)

timke írta...

Nem tudom ajánlottam -e már a halásztelki Hangya piacot? Ott tudtommal most nincs kecsés. keresd a Facebookon hangyapiac néven.

P.Ildi írta...

Kisfehér, és ikrek, fiú-lány