2013. február 5., kedd

Mostantól itt folytatom...

Elnézést kérek mindenkitől az okozott kellemetlenség miatt, jó okom volt a blogszerkesztő lecserélésére. Az történt ugyanis, hogy Panna lányom megnyitotta a saját blogját, melynek közepén egy meglehetősen nagy, ám annál csórébb pocak villogott, valami újfajta pocaklevivő varázslat reklámjaként. Nézi kétségbeesve - mire is gyorsan megnéztem a sajátomat - és mit látok? Nos, az enyémen a Citibank reklámja, valamint egy hüvelygombásodás elleni izé volt reklámozva. És hát látom ám, hogy jogom van a reklámmentességhez, amennyiben fizetek a megadott számlaszámra 6990 ft-ot. Írtam a szerkesztőknek, akik erre tegező hangnemben (az én magázó hangú levelemre válaszul) megkérdezték - közel hasonló stílusban - hogy "most mi bajod?" Nos, leírtam, hogy mi a bajom, hogy nem szeretem a villogó reklámokat a hozzászólások között, és hogy eddig erről nem volt szó... Hát most van. És hát sajnos a reklámokat nem tudják megválogatni. Nos, mondom, én viszont a blogszerkesztőket igen, így hát áttelepültem ide. A változás a címben csak annyi, hogy nem bloglap.hu, hanem blogspot.hu. Sajnos ilyen világot élünk. :(

1 megjegyzés:

Éva írta...

oda se neki, jövünk utánad :)
Egyébként tényleg döbbenet, hogy egyesek mit....és milyen stílust engednek meg maguknak.