2013. február 26., kedd

Vajon a gidákat is a gólya hozza? :)



A hét vége felé már várható, hogy kezdődnek az ellések. A mai terepszemle alkalmával jól látszott, hogy a pocakos gyülekezet a finisbe fordult. Jó eséllyel péntekre meglesznek az első gidák. Szerintem az első befutó Kincső lesz, és szorosan fej-fej mellett esélyes vele Tarka is, aki már szemmel láthatóan nehezen viseli a terhét. A képen Őzike látható Tarka mellett, aki erősen lógatja az orrát :). Hamarosan már nem fogja :). A kecskéim szeretnek anyukák lenni, mindegyik rendkívül boldognak és elégedettnek tűnik, amikor új csemetét hoz a világra. Sokan nem hisznek nekem, azt mondják, csak állatok. Pedig nem így van. Mármint tényleg állatok, de én láttam az elsőellős Bíborkát, ahogy a gida kipottyanása után hátrafordult döbbenten, meglátta a pici fekete és nedves kis csomót a földön, felmekegett meglepetten, odaugrott és nyalogatni kezdte. Panna lányommal együtt néztük - döbbenten nevettünk össze, annyira egyértelmű volt, amit láttunk! Sosem fogom elfelejteni. De Nagybarnát sem, ahogy teljes lelki nyugalommal világra hozta a kicsinyeit, miközben ott fotóztam az egészet tőle fél méterre. Megnyugtatta a jelenlétem, amíg tudott, oda is nyomta hozzám az orrát, amikor nagyon fájt neki, szinte kérte, hogy simogassam :). És milyen büszke volt az ikreire :D! Hatalmas élmény állatokkal dolgozni, akik engem tekintenek gazdának! :)

Nincsenek megjegyzések: